wtorek, 15 maja 2018

Tak smakuje przyjemość..... Werther's Orginal Soft Eclairs




Werther's Original Soft Eclairs
 

Miękkie cukierki z czekoladą

 
Wyjątkowe Soft Eclairs - miękkie cukierki karmelowe i pyszne nadzienie czekoladowe.
 Tak smakuje przyjemność!

 
 
Poznaj razem ze mną smak Werther's Original Soft Eclairs
 
 
Mięciutkie cukierki karmelowe z nadzieniem czekoladowym ... to niepowtarzalny smak
karmel jak i czekoladę uwielbiam , wiec cukiereczki sprawiają że czuję się wyjątkowo, zrelaksowana ,odprężona.
Cukiereczki rozpływają się ustach bardzo szybciutko, karmel jak inne cukierki ciągutki ,nie przyklejają się ,starannie wypływa słodka czekolada .
 
Otworzyłam opakowanie cukierków i nie mogłam się powtrzymać od sięgnięcia następnego.
To wyjątkowe połączenie ,któremu nie sposób się oprzeć.
 
 
Nie miałam okazji spróbować wszystkich cukierków , ale dzięki @rekomendujto #rekomendujto
Udało się !!!
#softeclairs #werthersoriginal #swiatkarmelu
 
 
 
 
 
 
 
W paczuszce znajdowało się mnóstwo cukierków marki Werther's Original :
- Soft Eclirs
-Soft Caramels
- Ceamy Filling
-Cukierki śmietankowe
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Właśnie cukierki śmietankowe bardzo przypominają mi smak dzieciństwa, bardzo często otrzymywałam paczuszki od babci i dziadka oraz od rodziców na różne okazje ,urodziny ,imieniny czy tez święta. Często zabierałam je do szkoły czy tez na wycieczki .
 
 
 
 
Teraz to ja mogę obdarować własne dziecko i dookoła dzieci w rodzinie.
 
 
Dzięki tej paczce Ambasadora marki Werther's Original poznałam smak pysznych śmietankowych cukierków z delikatnym nadzieniem karmelowym Creamy Filling  , też są wyjątkowe .
 
Soft Caramels ten smak cukierków udało mi się poznać w poprzednim testowaniu rok temu.
 Bardzo przypadły mi do gustu , często kupuje je do domu , do torebki czy też jako upominek.
 
 
Werther’s Original Soft Eclairs to wyjątkowe miękkie cukierki karmelowe z nadzieniem czekoladowym. Łączą w sobie bogaty smak, niezwykłą delikatność oraz najwyższą jakość.
Te miękkie karmelowe toffi z czekoladą zachwycą zarówno dorosłych, jak i dzieci.
 

 

Miękkie, karmelowe cukierki toffi z nadzieniem czekoladowym (25%)

Składniki: syrop glukozowy, cukier, tłuszcz palmowy, mleko zagęszczone, odtłuszczone, substancja utrzymująca wilgoć: sorbitole, miazga kakaowa (5,4%), mleko pełne w proszku, śmietanka (z mleka) (2,9%), zagęszczona słodka serwatka (z mleka), masło (z mleka) (1,9%), produkt z serwatki (z mleka), laktoza (z mleka), maślanka w proszku (z mleka), emulgator: lecytyny (soja), sól, syrop sacharozowy, aromaty.
Może zawierać także orzechy laskowe, migdały i inne orzechy.


Karmel i czekolada – jak dla mnie idealne połączenie. Cukierki są po prostu obłędne i naprawdę wciągają. Najchętniej zjadłabym całą paczkę naraz.
 
 
 
Ocena (1-10)9
 
Jedynym minusem jakim jest to że w składzie znajduje się tłuszcz palmowy ,
który jest tak bardzo szkodliwy dla zdrowia.
 
 
Uwaga KONKURS !!!
Trzymam za wszystkich kciuki :)
 
#softeclairs #werthersoriginal #swiatkarmelu #rekomendujto

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz