poniedziałek, 14 maja 2018

Ambasadorka Le Petit Marseillais


 
 
 
 Chciałabym pochwalić się że zostałam Ambasadorką Marki LePetit Marseillais
Niedawno otrzymałam paczkę w której znajdowały się dwa żele pod prysznic
Jeden dla mnie a drugi dla Niego.
Zapachy są wyjątkowe bo zawierają nutę owoców , co bardzo lubię.
#zmyslowyduet  #ambasadorkalpm
Dla niej - śródziemnomorski granat i dla niego - czerwona pomarańcza i szafran. 🍊🌿

 
Odkryj w sobie zamiłowanie do natury dzięki łagodnym żelom pod prysznic Le Petit Marseillais.  Odświeżające lub odżywcze żele pod prysznic mają łagodną formułę myjącą i nawilżają skórę.





Ja jak i mój mąż jesteśmy zachwyceni , opakowanie o idealnej gramaturze jak i same opakowanie bardzo wygodne . Kolorystyka opakowania bardzo przyciągająca , a zapach idealny , bardzo intensywny który bardzo dobrze nawilża skore , pielęgnuje ale takie pozostawia na skórze piękny zapach. Męski zapach bardzo intensywny i szczerze to bardziej przypadł mi do gustu niż dla kobiet :)
Cena jak na taka pojemność zbyt wysoka , choć można naprawdę znaleźć produkt w dobrej cenie na promocjach . Obecnie premiera produktu jest w Rossmanie jest  przystępnej cenie 12,99.

Całość oceniam na ( 1-10) 7+
,






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz