Testowanie piwa Lech LITE
Dzięki TestMeToo mogłam testować smak piwa Lech LITE.
Piwo bardzo delikatne, smaczne piwo ,faktycznie piwo po schłodzeniu lepiej smakuje.
Nowy lekki lager – Lech Lite właśnie debiutuje na a sklepowych półkach.
„Lech Lite to propozycja dla osób żyjących aktywnie, które do tej pory w wielu sytuacjach nie sięgały po piwo ze względu na zbyt wysoką zawartość alkoholu. Stanowi też idealną propozycję dla tych, którzy nie przepadają za intensywną piwną goryczką.” - mówi Maria Rychlicka – Furmaga, Senior Brand Manager marki Lech.
Lech Lite jest dostępny w butelkach i puszkach o pojemności 330 ml. Jasna kolorystyka i nowoczesny design mają podkreślać lekkość i wysoką jakość produktu.
Kampanię wesprze spot reklamowy, który pojawi się w mediach już w maju. W planie są także działania OOH oraz w prasie, digitalu, social mediach i punktach sprzedaży.
Za kreację i przygotowanie spotu TV, OOH oraz prasy odpowiada agencja GPD.
Aktywacje w internecie i social media poprowadzi agencja Lubię To,
działaniami PR zajmie się agencja Tailor Made PR.
Spot wyprodukował Dynamo Film.
Design puszek i butelek przygotowała agencja Czteryczwarte.
Opinia na TestMeToo







Brak komentarzy:
Prześlij komentarz