wtorek, 20 września 2016

Kampania tesa Powerstrips

               

                         Kampania tesa Powerstrips ®

                 Pokaż swoje kreatywne wnętrze







Dziś dotarła nowa paczuszka od Streetcom Kampania tesa Powerstrips ®Tesa.
#tesa #Powerstrips
Paczka bardzo duża, już nie mogę się doczekać jak wykorzystam rożnego rodzaju produktów do montażu obrazków, ozdób itp.
Akurat tak się złożyło iż przeprowadzam w domu przemeblowanie, dodaje różnego rodzaju ozdoby ,dekoracje.
Mam nadzieje ze tesa Powerstrips pomoże mi w tych zmianach.

Najprostsze rozwiązania są często najlepsze, szczególnie w aranżacji domu.

Rozpoczynam nową kampanie ,wygodnych i prostych w użyciu produktów montażowych marki tesa Powerstrips®. Praktyczne i łatwe rozwiązania mam nadzieje że pomogą mi szybko urządzić wnętrze bez wiercenia, wbijania gwoździ czy pinesek.

             Ciekawe czy Plastry i haczyki tesa           
                              Powerstrips®    
        są łatwe w demontażu i nie niszczą ścian!

                           Sprawdzimy to  ?



         W Paczce Ambasadora otrzymałam: 

• 2 opakowania dużych plastrów montażowych tesa Powerstrips®





• 1 opakowanie haczyków dekoracyjnych tesa Powerstrips®





• 1 opakowanie dużych haczyków owalnych tesa Powerstrips®






• girlandę dekoracyjną- Happy Birthday






• przewodnik Ambasadora



Mała rzecz, a cieszy!
                dla znajomych otrzymałam :

• 15 ulotek informacyjnych tesa Powerstrips®
• 15 ulotek informacyjnych Streetcom
• 15 sampli plastrów dużych zapakowanych w ulotkę
• 15 sampli plastrów dekoracyjnych zapakowanych w ulotkę     
• 15 sampli pojedynczych plastrów


 Dzięki mini produktom oraz ulotką  
Plastry tesa Powerstrips® z pewnością przydadzą się Mojej rodzinie oraz znajomym do przymocowania akcesoriów w kuchni, salonie czy sypialni!


Z nowymi mocowaniami niezbędne kuchenne przybory będą zawsze pod ręką, a oryginalne dekoracje pięknie ozdobią ściany! 
#tesa #Powerstrips



              Zaczynamy wielkie testowanie :)


www.streetcom.pl



Moje opinie oraz pomysły z wykorzystaniem produktów tesa Powerstrips przedstawię w następnym poście.

Życzę wszystkim miłego testowania oraz proszę również o dzielenie się opinia na temat produktów tesa.


                                      http://www.tesa.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz